Rozwój technologii AI (ang. Artificial Intelligence – Sztuczna Inteligencja), automatyzacji i robotyzacji otwiera przed pracownikami oraz przedsiębiorcami nowe możliwości. Korzyści to m.in. koniec ze żmudnymi, powtarzalnymi zadaniami, uwolnienie roboczogodzin, poprawiona komunikacja wewnętrzna czy ograniczenie wydatków.
Jak wykorzystać zaawansowane technologie, aby osiągnąć największe korzyści w firmie? Odpowiadamy w artykule.
Obsługa klienta w okamgnieniu
Technologie automatyzacyjne, takie jak chatboty czy systemy zarządzania relacjami z klientami (CRM), pozwalają na szybką i skuteczną obsługę klienta. Chatboty mogą odpowiadać na często zadawane pytania, pomagać w procesie zakupowym i udzielać informacji o produktach czy usługach. Dzięki temu poprawia się szybkość odpowiedzi, a tym samym doświadczenie klienta.
Warto podkreślić, że chatboty mogą być wykorzystywane zarówno na stronie www marki, jak i w messengerze na fanpage’u.
Prognozuj trendy i mów o tym, czego chcą słuchać Twoi klienci
Za pomocą algorytmów uczenia maszynowego można analizować duże ilości danych z różnych źródeł, np. trendy zakupowe, zmiany w preferencjach konsumentów czy innowacje technologiczne. Na tej podstawie systemy automatycznie prognozują przyszłe trendy, co pozwala firmie odpowiednio wcześnie dostosować swoje produkty, usługi i strategię biznesową, a także tworzyć angażujące treści na media społecznościowe czy poprawiać jakość strategii SEO.
Służą do tego m.in:
– Gooogle Trends – umożliwia analizę popularności określonych słów kluczowych w wyszukiwarce Google w określonym czasie i regionie. Dzięki temu można monitorować trendy wyszukiwania, identyfikować sezony wzmożonego zainteresowania danymi tematami i porównywać popularność różnych fraz.
– Answer The Public – to narzędzie, które generuje raporty na podstawie zapytań wpisywanych w wyszukiwarki internetowe. Pokazuje, jakie pytania i słowa kluczowe związane z danym tematem są popularne w sieci.
– Ubersuggest – oferuje informacje o słowach kluczowych, trendach wyszukiwania i konkurencji.
Automatyzacja zarządzania pracownikami
Manualne zarządzanie pracownikami bywa bardzo pracochłonne i podatne na błędy. Oprogramowanie do planowania urlopów od Synerdi pozwala na centralizację informacji o dostępności pracowników, ułatwiając zarządzanie i planowanie zasobów ludzkich. System taki umożliwia pracownikom zgłaszanie próśb o urlop, zatwierdzanie wniosków przez przełożonych oraz śledzenie dostępności wakatów. Dzięki temu proces ten staje się bardziej przejrzysty, efektywny i zgodny z obowiązującymi przepisami.
Program oferuje również wygodną rejestrację godzin, co przydaje się zwłaszcza przy pracy zdalnej lub hybrydowej.Teraz możesz przetestować narzędzie za darmo – dowiedz się więcej.