Main Logo
  • Poznaj Synerdi
  • Cennik
  • Portal HR
  • Kontakt
  • <Logowanie>
Main Logo
  • Poznaj Synerdi
  • Cennik
  • Portal HR
  • Kontakt
  • <Logowanie>

Jak usprawniać komunikację wewnątrz firmy?

4 października, 2023

Jak usprawniać komunikację wewnątrz firmy? 4 wskazówki dla pracujących zdalnie lub hybrydowo.

Praca zdalna lub hybrydowa stanowi wyzwanie dla komunikacji wewnętrznej w firmie, a jest to kluczowe, aby pracownicy czuli się komfortowo i zmotywowani do rozwijania swoich karier w danym miejscu.

Jak stworzyć atmosferę, która będzie sprzyjała pozytywnemu postrzeganiu firmy i zatrzymaniu w niej utalentowanych pracowników?

Oto 15 skutecznych sposobów, które warto rozważyć:

1. Codzienne wirtualne interakcje
Zachęcanie do codziennych rozmów i wymiany informacji tworzy atmosferę zaangażowania i otwartości, nawet pracując zdalnie. Stwórzcie dedykowany kanał w komunikatorze firmowym, gdzie pracownicy mogą swobodnie wymieniać się informacjami, ciekawostkami, memami czy zdjęciami, co pozwoli na spontaniczną interakcję.

Dobrym pomysłem może być również integracja online w postaci wirtualnych wydarzeń team-buildingowych, takich jak wirtualne gry, quizy online, konkursy wiedzy czy wideorozmowy przy kawie.


2. Wideokonferencje
Regularne wideokonferencje są nieodzowne w pracy zdalnej i hybrydowej, umożliwiając utrzymanie relacji między zespołami i zwiększenie zaangażowania. Aktywne korzystanie z kamer przez uczestników jest kluczowe. Umożliwia ono wizualny kontakt, interpretację komunikacji niewerbalnej i budowanie więzi, a także skupiając uwagę i wzmacniając uczestnictwo oraz zaufanie w zespole.


3. Wsparcie szkoleniowe
Udostępnianie materiałów szkoleniowych online oraz organizowanie cyfrowych szkoleń i webinarów, które pomagają w rozwoju zawodowym pracowników, sprzyja lepszej komunikacji i podnoszeniu kompetencji, niezależnie od lokalizacji pracy.

4. Narzędzia online
Jak wynika z raportu „Efektywność zaczyna się od komunikacji wewnętrznej. Raport dla menedżerów na podstawie badania pracowników” 2/3 badanych uważa, że narzędzia on-line mogą usprawnić komunikację wewnętrzną w organizacji. Podobna ilość badanych pracowników chciałoby mieć dostęp do narzędzia on-line gromadzącego komplet informacji o firmie, prowadzonych projektach i pracownikach.

Jednym z takich narzędzi jest Synerdi – dzięki naszemu oprogramowaniu usprawnisz komunikację wewnętrzną, a także wydawanie wniosków, planowanie urlopów i ewidencję osobową pracowników. Dowiedz się więcej o funkcjonalnościach programu klikając tutaj.

Zainteresował Cię ten artykuł? Udostępnij go!
Tagi:CiekawostkiPracaWBiurze
Poprzedni wpis
Następny wpis

Zobacz także

  • Skuteczne planowanie urlopu w Synerdi
  • Plan był dobry, tylko życie miało inne plany czyli o tym, dlaczego realizacja celów to często mission: impossible
  • Jak Synerdi może wspomóc HR w małych firmach bez kadrowej?
  • Grywalizacja w HR: Jak zabawa zwiększa zaangażowanie pracowników
  • Praca hybrydowa 3.0: Co po pracy zdalnej?
  • Długi weekend majowy – czas na prawdziwy reset
  • Wellbeing jako strategia biznesowa, a nie tylko benefit
  • Ewidencja czasu pracy – cicha obsesja PIP. Jak się przygotować, by spać spokojnie?
  • Urlop jednym kliknięciem – dlaczego warto przejść na elektroniczne wnioski urlopowe?
  • Masz jeszcze papierowe teczki? Czas je zdygitalizować – zrób miejsce na rozwój!

© Copyright 2025 casco.pl | Regulamin serwisu

Dziękujemy!

Szanowny Kliencie,

 

Serdecznie dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i skorzystanie z opcji bezpłatnego odbioru naszego e-booka. Wkrótce, nasz zespół skontaktuje się z Tobą poprzez e-mail podany w formularzu zamówienia, aby dostarczyć zamówioną książkę.

Oczekuj na swoją cyfrową kopię w najbliższym czasie!

 

Pozdrawiamy,
Zespół Synerdi.pl